P Ł A T N O Ś Ć • I • W Y S Y Ł K A

1. Formy płatności

a) przedpłata – przelew na konto bankowe

Zapłaty dokonujesz po złożeniu zamówienia w sklepie, przelewem na konto bankowe, którego dane otrzymasz od nas e-mailem w potwierdzeniu zamówienia (PKO BP, numer rachunku: 27 1020 1909 0000 3202 0195 0872). Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

b) przedpłata – Przelewy24

Zapłaty dokonujesz tuż po złożeniu zamówienia poprzez automatyczne przekierowanie do serwisu Przelewy24 (www.przelewy24.pl). Umożliwia on natychmiastowy transfer należnej kwoty zamówienia bezpośrednio z Twojego konta – obsługuje większość polskich banków, a także udostępnia płatności kartą debetową lub kredytową.

c) pobranie

Zapłaty dokonujesz u kuriera/listonosza, który dostarczy przesyłkę pod wpisany przez Ciebie w zamówieniu adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce – bez zapłaty kurier/listonosz nie wyda Ci zamówionej przesyłki.

2. Wysyłka

Transport towarów ze sklepu Bella Collant do klienta odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DHL (www.dhl.com.pl) lub Paczkomatów InPost (https://inpost.pl).

Czas dostawy paczki uzależniony jest od rodzaju dostawcy i liczony jest od dnia złożenia zamówienia (dot. przesyłek pobraniowych) lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (dot. przedpłaty).

Całkowity koszt przesyłki uzależniony jest od wyboru dostawcy oraz sposobu płatności.

Ostateczny koszt oraz czas przesyłki podany jest zawsze przed akceptacją składanego zmówienia.

3. Reklamacja i zwrot

Reklamacje i zwroty wadliwych produktów przyjmowane są po wcześniejszej konsultacji telefonicznej lub mailowej.

Do zwracanych towarów należy dołączyć wypełniony Formularz Zwrotu Towaru.

Adres do wysyłki produktów reklamowany lub zwracanych:

„Bella Collant” Justyna Dziedzic-Wińska, Bąkowo, ul. Jaśminowa 7/4, 83-050 Kolbudy.

Bella Collant to...